SCROLL KE BAWAH UNTUK LIHAT MAKLUMAT LANJUT

SCROLL KE BAWAH UNTUK LIHAT MAKLUMAT LANJUT

ATAS PERMINTAAN RAMAI< YURAN BENGKEL DIKURANGKAN UNTUK BANTU ANDA HADIR DENGAN JAYANYA!!

ATAS PERMINTAAN RAMAI< YURAN BENGKEL DIKURANGKAN UNTUK BANTU ANDA HADIR DENGAN JAYANYA!!

APA YANG ANDA DAPAT APABILA MENYERTAI BENGKEL INI?

---------------------------------------------------------------------------------
PENJENAMAAN (Branding)
---------------------------------------------------------------------------------

1. Memahami akan kepentingan "Penjenamaan" untuk perniagaan dan perkhidmatan. 

2. Mengetahui nama dan perkataan yang sesuai untuk penjenamaan diri dan perniagaan masing-masing.


3. Mengenal pasti kesilapan yang sering dilakukan yang menyebabkan kurang "laris" dan di "pandang"


4. Menguasai teknik memilih perkataan atau ayat pada penjenamaan dan topik yang dibina agar ianya dapat "mengumpan" dan "menarik" pembaca, pelanggan dan enjin carian internet (Contoh : Google) 


---------------------------------------------------------------------------------

MEREKABENTUK (Designing)
---------------------------------------------------------------------------------

5. Mengenalpasti Logo dan Grafik yang sesuai untuk perniagaan dan perkhidmatan masing-masing.

6. Memahami dan mengenalpasti konsep, gaya dan warna yang sesuai untuk jenis perniagaan dan perkhidmatan masing-masing.


7. Menguasai Tips dan Cara untuk memberikan impak foto gan grafik kepada pelanggan agar dapat menguasai mental dan emosi pelanggan.


8. Mengetahui tips rekaan logo dan grafik yang disukai dan mendapat perhatian ramai . 


---------------------------------------------------------------------------------

MEMPERKENALKAN (Promoting)
---------------------------------------------------------------------------------

9. Belajari teknik untuk meningkatkan perniagaan dan perkhidmatan di carian Google agar mudah dijumpai dan disukai oleh pembaca,  pelanggan, rakan niaga, media massa, penaja dan sebagainya.

10. Belajari teknik untuk membuat proposal kepada Penaja, Rakan Niaga, Pelanggan Berpotensi Tinggi mahupun kepada Media Massa.


11. Belajari teknik memanfaatkan testimonial, penajaan dan peluang tersiar di media massa untuk mendapatkan kepercayaan bakal pelanggan dan orang ramai.


12. Mengetahui medium-medium yang boleh digunakan untuk memperkenalkan diri dan perkhidmatan kepada orang ramai.